Trois portraits de femmes aux origines diverses, à travers lesquels Maysaloun Hamoud ausculte la société israélienne et recueille les nouvelles revendications nées des “printemps arabes”, dont le souffle n’est jamais tout à fait retombé. A mi-chemin entre l’efficacité narrative des séries télé et le documentaire, restituant les
codes et la langue d’une jeunesse noctambule et frondeuse, le film saisit avec un certain
panache l’état de colère d’une communauté de femmes arabes victimes de discriminations raciales et sexistes. (Les inrocks)
Jatorri ezberdineko hiru emakumeren portretak. Horien bitartez, Maysaloun Hamoudek israeleko gizartea ikertzearekin batera, « udaberri arabiarretatik » sorturiko aldarrikapen berriak biltzen ditu, oraindik itzali ez diren aldarrikapenak. Telebistako serieek eta dokumentalek duten narrazio gaitasunarekin jolasten du. Gazteri gautar eta bihurri baten hizkuntza eta kodeak erakutsiz, diskriminazio arrazista zein sexistak pairatzen dituzten emakume arabiarren haserrea maisuki aurkezten du filmak.